• Δευ-Κυρ: 09:00 – 21:00
  • .

Όταν μιλάμε για επιχειρήσεις, δεν υπάρχει τίποτα πιο υποτιμημένο από την οργάνωση!

Είμαστε όλοι πελάτες κάποιες φορές και έχουμε βρει πολλές ατέλειες στους προμηθευτές μας.

Το χειρότερο; Κάνουμε και εμείς τα ίδια μερικές φορές!

Έχετε πει ποτέ στον εαυτό σας «τέτοια που κάνει λογικό είναι και δεν τα έχει καταφέρει»;

Όλοι μας μπορούμε να εντοπίσουμε σφάλματα στην οργάνωση. Των άλλων!

Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες με πελάτες που έχω συνεργαστεί, οι περισσότερες εταιρείες υστερούν σε θέματα οργάνωσης σε μεγάλο ή σε μικρό βαθμό.

Μπορούμε όλοι μας χωρίς δυσκολία να εντοπίζουμε τα προβλήματα οργάνωσης. Ελάχιστοι όμως γνωρίζουν με συνέπεια να στήσουν μια σωστή οργάνωση. Πολλές φορές αν όχι όλες, είναι περίπλοκο να στήσεις μια σωστή οργάνωση.

Ξέρετε πόσο κοστίζει μια καλή οργάνωση στην επιχείρισή σας; Τουλάχιστον μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ αν πρόκειται για μια πολύ μικρή επιχείρηση με τζίρο κάτω των 100.000€!

Υπερβάλλω είπατε;

Να σας εξηγήσω:

  • Πόσους πελάτες έχετε χάσει λόγω αδυναμίας να κάνετε σωστή διαφήμιση;
  • Πόσες ώρες έχετε πληρώσει στο προσωπικό σας χωρίς να είναι αποδοτικό;
  • Πόσους δυσαρεστημένους πελάτες έχετε; (οι οποίοι να ξέρετε είναι το προϊόν της κακής οργάνωσης)

Κάντε έναν πρόχειρο υπολογισμό και θα τις βρείτε αυτές τις δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Αν κάνετε τζίρο εκατομμυρίων με 100 άτομα προσωπικό; Με τρομάζει η ιδέα.

Νομίζετε ότι δεν είναι έτσι; Volkswagen είναι ένα brand που ίσως ακούσατε για το σκάνδαλο με τις ψευδείς μετρήσεις καυσαερίων. Ή ίσως έχετε ακούσει για την Samsung και τα κινητά της που εκρήγνυνται. Αυτά είναι αποτελέσματα κακής οργάνωσης. Και σε αυτές τις εταιρείες κοστίζουν μερικά δισεκατομμύρια!

 

Πόσες επιχειρήσεις κλείνουν στα 5 πρώτα χρόνια από την αρχή της λειτουργίας τους;

80%.

Δεν το λέω εγώ. Οι δημόσιες στατιστικές το αναφέρουν.

Και αν νομίζετε ότι δεν κλείνουν λόγω οργάνωσης να σας εξηγήσω. Στο ελληνικό επιχειρείν σπάνια γίνεται Στρατηγικός σχεδιασμός, πλάνο μάρκετινγκ. Ακόμα και οι πιο προχωρημένοι, που καταρτίζουν τέτοια πλάνα, τα κάνουν χρησιμοποιώντας προκατασκευασμένα σχέδια.

1% των επιχειρήσεων έχει αληθινό, λειτουργικό και εφαρμόσιμο πλάνο μάρκετινγκ.

Άλλο ένα παράδειγμα κακής οργάνωσης: δεν αποδίδει η διαφήμιση που κάνετε; είναι το αποτέλεσμα του κακού μάρκετινγκ. Και το γεγονός ότι γίνεται κακό μάρκετινγκ είναι αποτέλεσμα κακής οργάνωσης.

Στοιχειώδης οργάνωση είναι το να ξέρει κανείς την δουλειά του και να την κάνει.

Άρα όταν δεν γίνεται καλό μάρκετινγκ είτε δεν υπάρχει ποιος να το κάνει, είτε δεν ξέρει την δουλειά του σε μεγάλο ή σε μικρό βαθμό.

Υπάρχει πλήρης οργάνωση στην επιχείρησή μας.
Ο καθένας κάνει την δουλειά του και ξέρει τι δουλειά κάνουν οι άλλοι.
Έχουμε οικονομικό προγραμματισμό και πλέον ξέρουμε πόσα χρήματα πρέπει να βγάλουμε και πως να τα βγάλουμε.

Τα έργα πλέον ολοκληρώνονται γρηγορότερα και χωρίς ελλείψεις. Δεν έχουμε πλέον χαμένες εργατοώρες. Οργανώσαμε την αποθήκη κατι τις επιφυλακές και τις υπερωρίες.
Πήραμε πίστωση χρόνου από προμηθευτές και καλύτερες τιμές.

Ο Άλκης μας έλυσε τεράστια προβλήματα στην οργάνωση τα οποία μας γλύτωσαν κυριολεκτικά χιλιάδες ευρώ και χαμένες εργατοώρες.

Πλέον με μια ματιά κυριολεκτικά μπορώ να πω αν μια επιχείρηση θα κλείσει σύντομα και θα μπορούσα να γράψω τόμους για την οργάνωση αλλά ο σκοπός αυτής της σελίδας είναι να σας επιστήσει την προσοχή ότι η οργάνωση της επιχείρησής σας είναι πιθανά κάτι που χρειάζεται βελτίωση.

Η συνεργασία μας είναι κατά πάρα πολύ οικονομικότερη σε σχέση με αυτά που χάνετε λόγω της ελλιπής οργάνωσης!

Γι’ αυτόν τον λόγο κλείστε ένα ραντεβού για να συνεργαστούμε!